вторник, 12 декември 2006 г.

Кариера в модния бизнес

Искате да направите кариера в модния бизнес. Казват ви, че трябва да завършите непременно модно училище. Това може и да е вярно, но не за всички. За да не бъдем голословни, да почерпим информацията отново от извора на живота, на човек, когото мнозина познават от екрана, актрисата Ирен Кривошиева (от интервю в сп. Ева):"Започнах с 9 долара на час, нямаше месец и ми увеличиха парите, защото продавах много. Аз завладявам пространството около себе си, не обичам да го оставям свободно. Станах асистент на мениджъра. Тогава моят мъж усети, че пипам много точно и започна да ме навива да отворя собствен магазин. Аз обаче не исках. После от веригата се освободи един магазин и му станах мениджър.Справих се прекрасно, но много ме ядосваше собственикът: все измисляше нови правила само и само да не плаща. Може би и аз сега ще стана такава, но си мисля, че човек трябва да даде, за да получи. Моят работодател си изгуби всичките верни служители. Той мисли, че незаменими хора няма - това е принципа на Америка. Обаче не е така. И те дълго трябва да го разбират. Ако си наел някого, които ти върши работа, значи той ти е целия бизнес. За 5 месеца продадох дрехи за 250 000 долара. Само аз, а имах още 5 работници.Не съжалявам, интересно ми е. Намерих през лятото магазин, какъвто исках, наех го за 5 години и реших да продавам български дрехи. Вече сключих договори с "XXX"* и с "ZZZ". Сигурна съм, че с нашата стока ще бъда конкурентна на пазара. Цената с транспорта и с останалите разходи ще бъде като на техните дрехи, които в по-голямата си част са внос от Китай." Какво ще прочетем в тези думи:
- ако си решил да влезеш в модния бизнес трябва да имаш заложено артистичното в себе си;
- да имаш неуморното желание да работиш и да се радваш на плода на труда си;
- да имаш търпение да видиш плода на труда си;
- да не се отказваш дори и когато получаваш временни затруднения и недооценяване;
- образованието не е задължително;
- да можеш да даваш, преди да получиш;
- да можеш да работиш с хора, в екип;
- да можеш да създаваш приятели;
- да започнеш работа за друг и да виждаш грешките му;
- да "пипаш" точно;
- да знаеш елементарна математика;
- да знаеш английски, за да ползваш информация от Интернет.
- да знаеш какви възможности предлага страната ти и съседите...;
- да знаеш какво става по света. (вестникарска информация);
Прочетете няколко пъти тези редове и ще се убедите, че това, което се иска от вас не е твърде много. Но ако все пак искате да навлезете в терминологията, в по-големия бизнес, да работите за големи български или международни компании, ви предлагаме да следите информацията на нашия сайт. И да проучите какви възможности предлагаме за придобиване на познание...

Няма коментари: